دلیل اهمیت مبلمان اداری در دفاتر کار

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: دلیل اهمیت مبلمان اداری در دفاتر کار

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    13.02.2018
    عنوان کاربر
    اخراج شده
    ميانگين پست در روز
    0.04
    نوشته ها
    10
    تشکر ها
    0
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال تشکر شده است.
    سیستم عامل و مرورگر

    دلیل اهمیت مبلمان اداری در دفاتر کار

    مبلمان اداری یک جزء کلیدی در طراحی دفاتر اداری هستند. اگر شما قصد استفاده از مبلمان اداری در دکوراسیون دفتر خود دارید و یا به فکر خرید مبلمان جدید برای ارتقای کیفیت دفتر کار خود هستید، اطمینان از انتخاب مبلمان مناسب تصمیمی است که باید با دقت گرفته شود.
    خوب، در انتخاب مبلمان اداری باید به چه عواملی توجه کنید؟

    برخی از صاحبان کسب و کار بر اساس قیمت مبلمان موردنظر خود را انتخاب می کنند و ارزان ترین مسیر را بدون در نظر گرفتن ویژگی های مهم مبلمان انتخاب می کنند. با توجه به اینکه اکثر کارمندان اکثر زمان خود را در محل کار و در پشت میز کار خود می گذرانند، این امر حائز اهمیت است که نیازهای آنها را در نظر بگیرید. نیازهای افراد مختلف متفاوت است، اما شما به احتمال زیاد می توانید یک سری نیازهای مشترک را بین آنها بیابید: راحتی، زیبایی، کاربردی بودن و دوام.
    راحتیمهم ترین و اولین عاملی که در زمان انتخاب مبلمان اداری بیاید به آن توجه کنید، راحتی است. شما مبل و یا صندلی که بر روی آن احساس راحتی نمی کنید را قطعا برای خانه خود خریداری نمی کنید، پس چگونه کارمند شما می توانند راضی باشند بین 5 تا 10 ساعت از وقت خود را به صورت روزانه بر روی چنین صندلی هایی صرف کنند! صندلی های اداری تنها اقلامی نیستند که باید راحت باشند. میزها نیز به همین اندازه مهم هستند. میزها همچنین بخش اصلی دیگری از مبلمان هستند که فضای اداری شما را تشکیل می دهند.به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که این اقلام نیز راحتی کارمندان شما را تامین می کنند، به این معنا که هنگام انتخاب میز اداری باید به عواملی از قبیل قابلیت تنظیم ارتفاع، میزهای ثابت یا متحرک توجه کنیم و مطمئن شویم که کارمندان در هنگام کار راحتی کافی را دارا می باشند. جنبه دیگری از راحتی مبلمان، ارگونومی آنها است. مبلمان ارگونومیک برای کاهش اثرات منفی مبلمان استاندارد طراحی شده اند، به عنوان مثال آنها به مسائل مربوط به سلامتی مانند کمر درد در طراحی خود پرداخته اند و سعی کرده اند که یک موقعیت خوب برای جلوگیری از وقوع این وضعیت را برای کاربران ایجاد کنند.زیبایی شناسیامروزه با افزایش جمعیت کارمندان در ادارات، پرداختن به مسائل مربوط به زیبایی شناسی در دکوراسیون اداری حائز اهمیت شده است. در کنار نیاز به راحتی، مبلمان در حال حاضر باید جلوه زیبایی نیز داشته باشند، این به این معنی که از رنگ های مختلف و یا یک طراحی شیک در ساخت آنها استفاده شده باشد. کارمندان شما تنها کسانی نیستند که باید ظاهر مبلمان را دوست داشته باشند. مشتریان، تامین کنندگان یا شرکای تجاری شما نیز هنگامیکه از دفتر شما دیدن می کنند، اگر به درستی انتخاب کرده باشید، مبلمان باید اولین چیزی باشد که توجه آنها را جلب می کند. مبلمان اداری فقط هویت برند شما را به بازدیدکنندگان نشان نمی دهند، بلکه بر روی آنها تاثیر می گذارند.برای انتخاب مبلمان اداری مناسب برای دفتر کار خود، در مقاله بعدی همراه ما باشید.

  2. # ADS
    تبلیغات در مدار
    تاریخ عضویت
    همیشه
    نوشته ها
    بسیاری

     

موضوعات مشابه

  1. آموزش شیت بندی معماری - شیت بندی دستی - شیت بندی فتوشاپ psd
    توسط sirousb در انجمن آموزش اسکیس و کروکی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 10.11.2016, 11:51
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 26.10.2015, 20:46
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 17.06.2011, 13:21
  4. سیستم مدیریت ارزش بدست آمده برای مدیریت پروژه
    توسط Sajad در انجمن طراحی و تحلیل سازه
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 07.02.2011, 01:27

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات تماس با نقش نگار
جهت ارتباط با مديریت نقش نگار می توانید از اطلاعات زیر استفاده نمایید .
Email : sirousb@gmail.com
Tell : 09101414214 سیروس برادران
کليه حقوق مادي و معنوي براي نقش نگار محفوظ مي باشد .