مصاحبه اختصاصی با دیوید .ان.باک معمار منظر

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: مصاحبه اختصاصی با دیوید .ان.باک معمار منظر

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    26.01.2011
    عنوان کاربر
    مدیر ارشد سایت
    ميانگين پست در روز
    0.90
    نوشته ها
    1,928
    تشکر ها
    7,211
    از این کاربر 6,834 بار در 1,763 ارسال تشکر شده است.
    سیستم عامل و مرورگر

    مصاحبه اختصاصی با دیوید .ان.باک معمار منظر

    مصاجبه کننده: آیدا آل هاشمی
    By Ayda Alehashemi )
    ترجمه: سمیه ساریخانی

    سعاد صریحی

    در ادامه سری مصاحبه ها با معماران منظر مطرح جهان در این شماره مجله اینترنتی معماری منظر با دیوید.ن.باک معمار منظر و مدیر گروه معماری منظر دانشگاهUEL در لندن مصاحبه ای کوتاه را انجام داده است که در ادامه می خوانید.
    شما معماری منظر را چگونه توصیف می نمایید؟
    موضوعاتی که در معماری منظر مطرح می باشند در واقع انعکاسی هستند از تمایلی که به بررسی دوباره آنچه که به مفهوم طبیعت می پردازد و پرسش بنیادین در ارتباط ما با محیط و اینکه خود را در جهان چگونه می بینیم. معماری منظر در واقع منشوری است که به واسطه آن می توان به درون خود و به جهان گسترده تری از بیرون نگریست. این تعبیر مرا به یاد نقل قولی از "پل سزان" می اندازد که آنچه ما به آن نیاز داریم نوری است برای سنجش فاصله میان خود و جهان.

    منابع، ایده ها و مفاهیم مورد استفاده شما در کار طراحی منظر چیست؟
    دو منبع اصلی در پروژه حاضر مورد استفاده قرار گرفته است . تجربیاتی که از کار در ژاپن به دست آوردم به خصوص شناخت تاریخ و گذشته غنی باغ های ژاپنی و نیز تمایل فراوانی که ( علیرغم نداشتن استعداد) به موسیقی داشتم. شناخت راه های متعددی که در آنها تشابه زیادی میان موسیقی و منظر وجود دارد، به خصوص محیط های پویا که زمان یک عامل ساختاری اولیه ارجح بر عامل مادی است همواره ذهن مرا به خود مشغول می کرد.

    با این حال این بررسی بر روی روش های جدید پژوهش، ثبت و نمادگذاری صورت گرفته است که امکان پیوستگی زمان را در طراحی هایی را که چارچوب تصویری پرسپکتیو استاتیک را ایجاد می کند، فراهم می سازد.
    اخیراً ما بر روی امکانی برای ارتباط میان این ایده و " توسعه اساسی " طراحی توپوگرافیک بررسی هایی انجام داده ایم. اشاره شد که به نظر می آید مدل های کامپیوتری مهندسی شهری مانعی در جهت رسیدن به کیفیت های شاعرانه فضا باشد.
    این پژوهش مروری بر روی نظریات تحلیل گر موسیقی " شنکر" است که پیشنهاد قطعه ای موسیقی برای همبستگی در اندیشه اتحاد ساختاری را ارائه کرد. به بیان دیگر ساختاری که از پیش زمینه تا پس زمینه توسط یک " تک دانه یا سلول" رشد یافته و در طی زمان تغییر کرده است.
    ما یک موضوع را انتخاب کردیم و بسیاری از طراحی ها را توسعه داده و همچنین طراحی های انجام شده که در شکافتن این موضوع کمک می کند را مورد بررسی قرار دادیم ، استفاده از این نشانه ها به عنوان نمونه برای توسعه توپوگرافیکی مدل ها در پارکی در شرق لندن صورت گرفته است.
    آیا می توانید روند طراحی خود را توضیح دهید؟ چگونه پروژه خود را آغاز کرده و طراحی را به چه صورت توسعه داده اید؟
    روش موجود در انگلستان به طور سنتی بر اساس نظریه " به کار گیری نبوغ مکان" است که توسط شاعر انگلیسی " الکساندر پوپ" در سال 1731 مطرح شد. در این شیوه به سایت مشخصی پرداخته می شود. هنگامی متوجه نظریه مرتبط با نبوغ لوسی شدم که در آن وسعت زمین بیشتر از یک خیابان در نظر گرفته می شد.
    طرح های این اروپایی معاصر با آن مرا متقاعد نکرد. . من درابتدا بر روی طراحی منظر شهری و نه طراحی روستایی ویرجیل کار کردم ، بنابراین محتوا برای توسعه مفاهیم پروژه فقط مختص سایت نیست بلکه پیش از آنکه هر پروژه را به عنوان فرصتی برای تحقیق در نظر بگیریم، ترجیح دادم در حیطه علایق شخصی خودم کار کنم.در این زمان ایده استفاده از نیروی توپوگرافیکی در مناظر شهری برای خلق فضاها مرا جذب کرد.
    ما با هنرمندی اهل کاستاریکا برای یک منظره موقتی برای بی ینال (دوسالانه) هنر معاصر لیورپول کار کردیم. این تاسیسات برگرفته از نظریه زبان جهانی فوتبال همانند تجلیل از تاریخ ورزش شهر بود. ما مجذوب این نکته که چگونه مردم در خلا قانونی متقابلا رفتار می کنند، بودیم. اگرچه حداکثر ارتفاع تنها 2/1 متر بود اما فضای اطراف را جهت ایجاد منطقه ای به یاد ماندنی برای بازدیدکنندگان فراهم می کرد.
    شما می توانید این پروژه را در سایت [دسترسی به لینک ها فقط برای اعضای انجمن امکان پذیر می باشد . همین حالا ثبت نام کنید] مشاهده کنید.




    اهمیت کیفیت ساختاری در ارتقاء پروژه معماری منظر چیست؟ و شما در روند ساختار طرح های خود چه اقدامی انجام می دهید؟
    من این شانس را داشته ام که بر پروژه های بسیاری کار کنم و به سرعت متوجه این نکته شوم که طرح ها می توانند روش های مرتبط با ساختار و نیز یک پروژه را تامین کنند اما نمی توانند هدف را اعمال کنند.
    من برای حصول اطمینان از این امر تقریبا هر روز وقت زیادی را در سایت صرف می کردم. طرح ها همیشه نیازمند شناخت موقعیت های پیش بینی شده هستند و تنها کسی که می تواند طرح را در ایده های اصلی اش شناسایی کند، معمار منظر است.
    چگونه با افراد حرفه ای دیگر مانند معماران و طراحان شهری مشارکت و همکاری می کنید؟
    مشارکت هسته اصلی طرح است. آنچه ما در طی کار کردن با طراحان نور و مهندسان در آسیا و انگلستان کشف کردیم این است که تفاوتی بین مشارکت حرفه ای با دیگر طراحان در پروژه و مشارکت با خلاق وجود دارد. مسلماً بهترین پروژه ای که من بر روی آن کار کردم شامل نوع دوم همکاری است.
    شما اخیرا کتابی در رابطه با معماری منظر که بر روی شرق آسیا متمرکز است منتشر کرده اید، هدف و اصول شما در رابطه با این کتاب چیست؟
    فرهنگ آسیا و نیز احترام شدید به گذشته و اشتیاق به آینده آنان مرا جذب کرده است. به طور ساده من خواهان معرفی این موضوع به غرب هستم. معماری ایتالیایی خاطر نشان کرده است که تنها چیز جدید در جهان تاریخی است که شما نمی دانید و من فکر می کنم که تجربیات من از زندگی در ژاپن هسته علایق من به منظر را تشکیل داده است. در کوچک سازی روش های غیر منتظره برای استفاده از مواد مورد نیاز و در احتمالات نمونه وار منظر برای حضور در فرهنگ یک کشور. در واقع این به واسطه شناخت و در نتیجه تجربه شکل گرفته در ژاپن است که من افکارم را در مورد کیفیات طرح های خاص از طریق انتشاراتی در انگلستان با مخاطبان گسترده تری در میان گذاشتم.



    شما رهبر برنامه در معماری منظرMA در UCLA هستید . در رابطه با برنامه ها و اولویت های خود برای دانشجویان در این زمینه توضیح دهید؟
    من بسیار خورسندم که مدرسه از من برای توسعه یک برنامه معماری و منظر MA دعوت کرد. ما بر روی احتمالات موقتی در منظر و نیز تحقیق بر روی موضوعی متفاوت در هرسال با استفاده از سایت BROWN FIELD در لندن برای ایجاد یک منشور برای دیدن احتمالات جدید برای مناظر شهری کار کردیم.
    امسال موضوع در رابطه با واسطه منظر، زمان و حافظه و چگونگی امکان استفاده از خاطرات خوش گذشته از مناظر دوران کودکی برای شکل سازی مجدد تاریخ منظر عمومی، است. در این ارتباط فیلم " خاطرات فردا" فیلمی از کارگردانی فرانسوی "کریس مارکر" برای دانشجویان نمایش داده شد. این فیلم داستان مردی را بازگو می کند که برای سفر در زمان انتخاب می شود تا با خاطراتی که از گذشته خود دارد گذشته و آینده را به هم پیوند زند .
    سپس دانشجویان دعوت شدند که فیلم های کوتاه خود را بسازند که حیطه علایق شخصی خود را در منظر کشف کنند. در این فیلم مفهوم زمان گنجانده شده است بنابراین ایده هایی که از آن به وجود می آید شامل عناصر مرتبط با زمان می شود. برای نیمسال اول دانشجویان ایده های خود را از طریق مطالعات بیشتری که شامل طراحی، تاسیسات پایه ای سایت و مطالعه مواد می شود، بررسی کردند و آن را توسعه دادند. سپس آنها این ایده ها را با به کار گیری آنها در طرح منظر عمومی در لندن آزمایش کردند. بنابراین برنامه به طور منطقی از چیزی مفهومی و کلی به چیزی خاص تبدیل شد. اما تمامی کارها برگرفته از یک ایده منظر است که بر کیفیت موقت منظر و تجربه متمرکز است .کیفیت بالای پیشنهادات دانشجویان مرا هیجان زده کرد. شما می توانید نمونه هایی از این موارد را در سایت ببینید.
    در آخر پیشنهادات شما برای دانشجویان مشتاق معماری منظر کیست؟
    معجزه معماری منظر این است که شما می توانید راه های متفاوت بسیاری را دنبال کنید. پیشه شما می تواند آن چیزی باشد که می خواهید بسازید. اما پیشنهادی که من فکر می کنم می توانم به شما ارائه دهم این است که در ابتدای کار خود بر روی تمرینات طراحی کار کنید که پروژه های ساختمانی هستند نه اینکه تنها ایده هایی را بر روی کاغذ خلق کنید. خلاقیت واقعی نمی تواند بدون یک درک کامل و با جزییات از عملی بودن و مشکلات ساختاری وجود داشته باشد. تنها بعد از فهم این نکته شما می توانید واقعا شروع به تصور یک چیز جدید کنید. با کلامی از شاعر اسپانیایی " آنتونیو ماکادو" سخنم را پایان می رسانم که "هیچ راهی وجود ندارد ، راه ها با راه رفتن ساخته می شوند."
    امیدوارم در این زمینه موفق باشید.

    David N Buck
    [دسترسی به لینک ها فقط برای اعضای انجمن امکان پذیر می باشد . همین حالا ثبت نام کنید]
    Exclusive interview with David N Buck, landscape architect
    By Ayda Alehashemi (landscape architecture student/ university of Tehran)
    for [دسترسی به لینک ها فقط برای اعضای انجمن امکان پذیر می باشد . همین حالا ثبت نام کنید]
    The brief interview with David N Buck
    1 -How do you define Landscape Architecture?
    I can define landscape architecture only by reviewing my own work over the last 15 years. The themes I see on reflection are a desire to re-examine what we mean by ‘nature’ and by doing so coincidentally seem to question our relationship with the environment and how we see ourselves in the world. In that sense landscape architecture is a prism to look look inwards into ourselves and outward to the wider world. It reminds me of a quotation by Paul Cezanne that what we need is an optic to measure the distance between ourselves and the world. Landscape architecture is that optic for me.
    2 -What is your main field and interest in landscape architecture?
    Simply stated I want to create something new and in that sense I am not concerned by the physical scale of the project but rather by the scale of creative opportunity, and I think my practice work reflects that in its variety and scope.
    3 -What are your sources of ideas and concepts in landscape design?
    I am inspired by two main sources in my work. Firstly by the experience of working in Japan and particularly seeing how the rich history of Japanese gardens is being interpreted to the current times. And secondly my greatest passion (althought sadly not talent!) for music and see many ways in which there might be similarities between the worlds of music and landscape, particularly in that both are centered on dynamic environments where time is the primary compositional parameter, rather than materiality. At the moment my research is focused on investigating new methods of notation that allow for the better incorporation of time into drawings that do not allow on the illusionary logic of perspective’s static picture frame. Recently we were studying a way to incorporate the idea of ‘thematic development’ into drawings of topography. I notice that the computer models of civil engineering seem to exclude the poetic qualities of space. This research project looked at the ideas of music analyst Schenker who proposed that a piece of music is unified by the notion of ‘organic unity’. In other words that a composition is linked from background to foreground by a single ‘seed’ or ‘cell’ of an idea that grows and changes over time. This was the basis for these drawing studies – we took a motif and developed a large number of drawings that explored it, using these notations as models to develop topographic models for a park in east London. You can see these at [دسترسی به لینک ها فقط برای اعضای انجمن امکان پذیر می باشد . همین حالا ثبت نام کنید]
    4 -Can you describe your design process? How you start with a project and how you develop your design?
    The traditional method in the UK is to describe the process of landscape conception as being as site specific, using the advice of poet Alexander Pope who in 1731 wrote “consult the genius of place in all”. While I understand this idea of ‘genius loci’s relevance in a historical context where the land was much more of a wilderness I am rather unconvinced by this for contemporary European design. I work primarily in the urban landscape, not the bucolic idyll of Virgil. So the context for developing concepts for the project is not site specific but rather I see each project as an opportunity to investigate and explore an area of my current interests, which naturally change over time. At the moment I am fascinated by the power of topography in the urban landscape to create spaces. We worked with a Costa Rican artist for a temporary landscape for the Liverpool Biennial of Contemporary Art. This installation was derived from the notion of the universal language of football as well as a celebration of the city’s own sporting history. We were interested in how people might interact when the ‘rules’ no longer apply. Although the maximum height was only 1.2m it completed dominated the surrounding spaces as well as providing a memorable experience for visitors.
    You can see this project at: [دسترسی به لینک ها فقط برای اعضای انجمن امکان پذیر می باشد . همین حالا ثبت نام کنید]
    5 -What is the importance of construction quality in promoting a landscape project and what do you do in the construction process of your designs?
    I have been fortunate to build quite a lot of projects and learnt quickly that the drawings can communicate the materials and construction methods of a project but not the desire behind them. I spend much time on site inspecting the work almost every day to try to ensure this. The designs always need to respond to unforeseen circumstances on site and the only person who can modify the design in the spirit of the original ideas is the landscape architect.
    6 -How do you communicate and collaborate with other professionals such as architects and urban designers?
    Collaboration is at the core of design which really is one the most inter-disciplinary profesions. What I have discovered over working with architects, lighting designers and engineers in Asia and the UK is that there is a difference between professional collaborations with other designers on projects and creative collaborations with people who share a similar spirit for finding something new. Certainly the best projects I have worked on have involved the second type of collaboration, where I learn as much about other people’s field as I ‘teach’ them about landscape.
    7 -You recently published books about landscape architecture focus on east of Asia, what is your purpose and principle in these books?
    I am fascinated by the culture of Asia and how it combines a strong respect for the past with an enthusiam for the future, and simply I wished to introduce this to an audience in the West. The Italian architect Aldo Rossi said ‘the only thing new in the world is the history you don't know’ and I think my experience of living in Japan formed the core of my interests in landscape: in minimalism, in unexpected ways to use materials, and in the symbolic possibilities of landscape to contribute to the culture of a country. Really is it in recognition and thanks for this formative experience in Japan that I share my thoughts on its special design qualities with a wider audience through publications in English.
    8 - You are Programme Leader in MA Landscape Architecture in UEL; tell us about your programs and preferences in educating students in this field?
    I was delighted to be invited by the school to develop a new landscape architecture MA programme for them. We focus on the temporal possibilities in landscape and investigate a different theme each year using a brownfield site in London to provide a prism through which to view new possibilities for urban landscapes. This year the theme was about the interface of landscape, time and memory and how might we might utilise our autobiographic memores of landscapes of our childhood to reconfigure the history of a public landscape. Titled ‘memories of tomorrow’ we started by watching a fantastic film by Frenchman Chris Marker called ‘la jetee’ (the pier). It tells the story of a man selected on account of his strong memories to be a time traveller – bring past and future together to rescue the present. The students then are invited to make their own short film that investigations an area of their personal interest in landscape, the premise of using film is that as time is embedded in the media of film itself, that the ideas that are generated from it include the element of time. For the first half of the year the students continue investigations of these developing ideas through further studies that include drawings / notations, site based installations, and material studies. They then test these ideas by applying them to the design of a public landscape in London. So the programme moves logically from the conceptual to the the specific, but all the work is grounded in an idea of landscape that centers on the temporal qualities of landscape material and experience. I have been delighted by the high quality of the students’ proposals.
    You can see examples of the students work at [دسترسی به لینک ها فقط برای اعضای انجمن امکان پذیر می باشد . همین حالا ثبت نام کنید]
    9 -At the end, what is your Suggestion for the eager Landscape architecture students?
    The magic of landscape architecture is that you can follow so many different paths, your career can be what you wish to make it. But one word of advice I think I can offer is that at the beginning of your careers only work for design practices that are building projects, not just creating ‘ideas’ on paper. Real creativity cannot exist without a detailed understanding of the practicalities and problems of construction. Only after understanding this can you really start to imagine something new.
    Lastly I like to be guided always by the words of the Spanish poet Antonio Machado that ‘there are no paths, paths are made by walking’. I wish you well in the field of landscape as you take the next steps.

    David N Buck
    [دسترسی به لینک ها فقط برای اعضای انجمن امکان پذیر می باشد . همین حالا ثبت نام کنید]
    [دسترسی به لینک ها فقط برای اعضای انجمن امکان پذیر می باشد . همین حالا ثبت نام کنید]



  2. 3 کاربر مقابل از Mehraz عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .

    sirousb (06.04.2011),ZigoR@T (07.05.2011),بنانو (24.02.2014)

  3. # ADS
    تبلیغات در مدار
    تاریخ عضویت
    همیشه
    نوشته ها
    بسیاری

     

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات تماس با نقش نگار
جهت ارتباط با مديریت نقش نگار می توانید از اطلاعات زیر استفاده نمایید .
Email : sirousb@gmail.com
Tell : 09101414214 سیروس برادران
کليه حقوق مادي و معنوي براي نقش نگار محفوظ مي باشد .