وسایل حفاری قطعه جنوبی تونل متروی اصفهان

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: وسایل حفاری قطعه جنوبی تونل متروی اصفهان

  1. Top | #1
    Sajad

    وسایل حفاری قطعه جنوبی تونل متروی اصفهان

    پیشرفت های حاصل شده درصنعت تونل این پنجاه ساله، شامل افزایش مداوم وزن، اندازه و توان کله حفاری، سیستم بارگیری و تخلیه، طراحی موثر کله حفاری، پیشرفت های متالوژیکی در ساخت تیغه های حفاری، پیشرفت سیستم های الکتریکی و هیدرولیکی و افزایش استفاده از سیستم های کنترل اتوماتیک، باعث بهبود قابلیت حفاری ماشین، افزایش عمر و قابلیت دسترسی سیستم رود هدر شده است به طوریکه وزن ماشین ها به بیش از 120 تن رسیده است. افزایش وزن، علاوه بر افزایش ایستایی (Stability) و کاهش لرزش به افزایش نیروی رانش (Trust) تولید شده برای حفاری سازندهای مقاوم تر انجامیده است.یکی از بهترین گزینه های حفاری ها در زمینهای شنی و شنی سنگی رود هدر است که با لرزش کم از لق شدن و اضافه حفاریهای دور کنتور جلوگیری میکند گرچه در ایران در حدود 40درصد تونل های انتقال آب بوسیله پیکور حفاری میشود اما این گزینه باعث افزایش زمان پروژه و هزینه میشود به نحوی که با اضافه حفاریها و ریزشهای ناشی از ارتعاشات ضربه آن باعث عقب افتادگی پیشروی و کاهش راندمان در جبهه کاری میشود

    هم اکنون 4 دستگاه رودهدر شامل: 2 دستگاه رودهدر Paurat مدل T2-11 و 2 دستگاه رودهدر Eickhoff مدل ET-450Q و ET-450L عملیات حفاری تونل های پروژه قطعه جنوبی مترو اصفهان را بر عهده دارند.

    رود هدر آیکهوف
    مدل ET-450

    رود هدر ویرث - پائورات
    مدل T2-11


  2. 2 کاربر مقابل از Sajad عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .

    iranaa2 (17.11.2011)

  3. # ADS
    تبلیغات در مدار

     

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات تماس با نقش نگار
جهت ارتباط با مديریت نقش نگار می توانید از اطلاعات زیر استفاده نمایید .
Email : sirousb@gmail.com
Tell : 09101414214 سیروس برادران
کليه حقوق مادي و معنوي براي نقش نگار محفوظ مي باشد .