آموزش ساخت اسب شطرنج در مکس

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: آموزش ساخت اسب شطرنج در مکس

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    26.01.2011
    عنوان کاربر
    مدیر ارشد سایت
    ميانگين پست در روز
    0.90
    نوشته ها
    1,928
    تشکر ها
    7,211
    از این کاربر 6,834 بار در 1,763 ارسال تشکر شده است.
    سیستم عامل و مرورگر

    آموزش ساخت اسب شطرنج در مکس

    ساخت اسب شطرنج
    برای شروع به کار نیاز به یک تصویر از اسب شطرنج داریم . بعد از تهیه عکس آن را بعنوان تصویر پس زمینه در نمای روبرو قرار دهید . برای این کار به منوی views رفته و روی گزینه viewport background کلیک کنید .
    در پنجره باز شده روی file کلیک کنید و فایل تصویر خود را انتخاب کنید . گزینه های دیگر را مانند تصویر زیر تنظیم نمائید .
    برای اینکه تصویر در نمای روبرو قابل مشاهده باشد ، روی نام نما کلیک راست کنید و گزینه show Grid را خاموش نمائید .
    حالا به کمک ابزار spline دور قسمت بالای مهره شطرنج که در واقع سر اسب است را خطی رسم کنید و انتهای آن را ببندید.
    به شکل ترسیم شده یک اصلاحگر Bevel اضافه کنید و مقادیر آن را مانند تصویر زیر تنظیم نمائید .
    حالا نوبت قسمت پائین مهره است که در واقع پایه مهره به حساب می آید . به کمک spline نیمی از سطح مقطع این قسمت را ترسیم نمائید .
    به شکل کشیده شده یک اصلاحگر Lathe اضافه کنید و در صورت نیاز با انتخاب axis درپانل اصلاحات محور افقی آنرا طوری بکشید تا منطبق بر تصویر قرار گیرد . در انتها نیز با جنس دهی مناسب آنرا رندر نمائید .
    3disf.com
    [دسترسی به لینک ها فقط برای اعضای انجمن امکان پذیر می باشد . همین حالا ثبت نام کنید]



  2. # ADS
    تبلیغات در مدار
    تاریخ عضویت
    همیشه
    نوشته ها
    بسیاری

     

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات تماس با نقش نگار
جهت ارتباط با مديریت نقش نگار می توانید از اطلاعات زیر استفاده نمایید .
Email : sirousb@gmail.com
Tell : 09101414214 سیروس برادران
کليه حقوق مادي و معنوي براي نقش نگار محفوظ مي باشد .